A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről.
A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz. ...
A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.
Zárt rendezvény
Az AERON egy magyar divatmárka, melynek alapító-vezető tervezője Áron Eszter, aki személyesen is bemutatkozik a program során.
A brand 10 éve sikerrel szerepel a világpiacon. Szinte mindenhol, az olyan jelentős és híres nagyáruházban jelen van, mint a Harrods, Neiman Marcus. Az elmúlt év végén Budapesten is megnyílt az AERON üzlete, így már a magyar divatrajongóknak is lehetőségük van megismerkedni az AERON világával és a friss kollekciókkal.
Pataki Ági is vendégünk, akit Czakó Borbála kérdez a „Nyitottan a világra – Utam a kifutótól a vörös szőnyegig” című könyvéről és arról hogyan talált rá a kortalan szépség titkára, amit most kapszulában árul, ez a TITOK. A „Nyitottan a világra” egy rendkívül izgalmas életút története és egy váltani, változni tudó, fáradhatatlan nő portréja, akinek életismerete, bölcsessége és derűje mindannyiunk számára üdítő és inspiráló példa lehet.
A TITOK egy új táplálékkiegészítő márkaneve. Az egykori topmodell a szépen öregedés receptjét, szépség és egészség egyensúlyát kereste, így született a TITOK termékcsalád, amit Szabó Gál Bencével, a GAL vitaminok fejlesztőjével dobott a piacra.