Az adás második felében az előítéletek lebontása és a befogadó munkahelyek kialakítása volt a fókuszban, a májusban, szerte az Európai Unióban zajlott Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozat apropóján. Magyarországon immár hatodik alkalommal, az EU Sokszínűségi Kartájának kizárólagos, hivatalos hazai képviselőjeként vett részt a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) a szervezésben. A csatlakozó vállalatok színes programjairól, valamint a jó gyakorlatok megosztásának fontosságáról Gárdus Zsuzsával, a HBLF Sokszínűségi Kartáért felelős elnökségi tagjával beszélgetünk.
A Start Plusz vendége Istenesné Solti Andrea, a Hungarian Business Leaders Forum elnöke.
The Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) is participating in the EU Diversity Month, which aims at breaking down prejudices and creating inclusive workplaces, for the sixth time.
Az Európai Sokszínűségi Hónap célkitűzése, hogy felhívja a figyelmet a munkahelyen és a társadalomban való sokszínűség és befogadás fontosságára, a nemi, faji, vallási, nemzetiségi vagy bármely más alapú munkahelyi diszkrimináció elkerülésére, a minél inkább egyenlő esélyeken alapuló társadalom és gazdaság kialakítására.
Az EU közel 450 millió különböző történelmi, kulturális, nyelvi hátterű és szokású embernek ad otthont. Az ezredfordulón európaiak ezrei választották az “Együtt a sokféleségben” jelszót az Unió mottójául. Üzenetük egyértelmű: sokszínűségünk elismerése önmagában egyszerűen nem elég.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a HBLF EU Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és szervezet is csatlakozott, többek között a TESCO, Telekom, Shell, Diageo, KPMG, Jobsgarden, Jysk, Schneider, Kyndryl, Yettel, CETIN, a Praktiker és még sokan mások is.
A rendezvénysorozat keretében számos rendezvény, workshop és beszélgetés látogatható, online követhető.
Számos programot szerveznek májusban különböző hazai cégek a HBLF EU Sokszínűségi Hónap keretében, amelynek célja az előítéletek lebontása és a befogadó munkahelyek kialakítása. A rendezvénysorozat az Európai Sokszínűségi Kartán, a 2004-ben elindított kezdeményezésen alapul. Ez az EU munkahelyi diszkrimináció-ellenes, esélyegyenlőséget támogató irányelveit népszerűsíti a cégek körében.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a HBLF EU Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatának, amelyhez idén is számos nagy hazai vállalat és szervezet is csatlakozott. A cél a sokszínűség elfogadása a munkahelyeken és a társadalomban, illetve az egyenlő esélyeken alapuló társadalom és gazdaság létrehozása. Műtárgyak Éjszakája Fesztivál, gyermekkori szorongásról szóló workshop, I am remarkable workshop és a Női Váltó Fesztivál is csatlakozott a HBLF Sokszínűségi Hónap rendezvényeihez.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a HBLF EU Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és szervezet is csatlakozott, többek között a TESCO, Telekom, Shell, Diageo, KPMG, Jobsgarden, Jysk, Schneider, Kyndryl, Yettel, CETIN, a Praktiker és még sokan mások is. Az Európai Sokszínűségi Hónap célkitűzése, hogy felhívja a figyelmet a munkahelyen és a társadalomban való sokszínűség és befogadás fontosságára, arra, hogy elkerüljük a nemi, faji, vallási, nemzetiségi vagy bármely más alapú munkahelyi diszkriminációt és minél inkább egyenlő esélyeken alapuló társadalmat és gazdaságot hozzunk létre. A HBLF EU Sokszínűségi Hónap keretében számos rendezvény, workshop és beszélgetés látogatható, online követhető.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a HBLF EU Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és szervezet is csatlakozott, többek között a TESCO, Telekom, Shell, Diageo, KPMG, Jobsgarden, Jysk, Schneider, Kyndryl, Yettel, CETIN, a Praktiker és még sokan mások is.
Az Európai Sokszínűségi Hónap célkitűzése, hogy felhívja a figyelmet a munkahelyen és a társadalomban való sokszínűség és befogadás fontosságára.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a HBLF EU Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és szervezet is csatlakozott, többek között a TESCO, Telekom, Shell, Diageo, KPMG, Jobsgarden, Jysk, Schneider, Kyndryl, Yettel, CETIN, a Praktiker és még sokan mások is.
A nagy magyar vállalatok vezetői állnak ki a munkahelyi zaklatás és megkülönböztetés ellen. A sikeres vállalatok titkáról Czakó Borbála, a HBLF Tiszteletbeli elnöke és Bodó Teodóra, a HBLF elnökségi tagja meséltek.
A sokszínűség a magyar munkahelyeken is egyre fontosabb téma. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy tavaly hazánkban szervezték a második legtöbb programot a témában az Európai Sokszínűségi Hónap keretein belül. Gárdus Zsuzsa, a Hungarian Business Leaders Forum Sokszínűségért felelős elnökségi tagja joggal büszke az eredményre, hiszen évek óta dolgozik a hazai esélyegyenlőségi kilátások javításáért. Azt mondja, már szerveződnek az idei programok és szerencsére egyre többen veszik észre a sokszínűségben rejlő lehetőségeket, de bőven van még tennivaló ezen a területen.
A Hungarian Business Leaders Forum évek óta kiemelten foglalkozik a vezetők mentorálásával. Idén hatodik alkalommal indítja el a nemzetközi X Mentor Programot. Az egy éves, többszörösen díjnyertes program elsősorban a női vezetők támogatására jött létre angol és magyar nyelven, magyar és külföldi mentorokkal egyaránt. Sőt, ettől az évtől elindul a HBLF Xmentor Executive program is, amely mentoráláson túl workshopokkal támogatja a board szerepre készülő női vezetőket.
HBLF Nemzetközi X Mentor Program - Dr. Mihalik Judit írása
2023 március 22-én a Márkaépítés 2023 – Neverending Change konferencián egy kerekasztal-beszélgetés is elhangzott a Hungarian Business Leaders Forum szervezettel együttműködésben.
A beszélgetésben a HBLF tagságából Istenesné Solti Andrea, a HBLF elnöke és a Shell Magyarország igazgatságának elnöke, Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, Pais Mónika, a Diageo Budapest vezérigazgatója és Málnay Levente, az AMC vezérigazgatója vett részt, a beszélgetés moderátora Juhos Andrea, az LHH Magyarország ügyvezető partnere volt. A kerekasztalból most ketten jöttek el egy stúdióbeszélgetésre.
Hamarosan több mint háromszor annyi nő ülhet a magyar tőzsdei cégek igazgatótanácsában, mint most. Ezt a változást ugyan az Európai Unió is kikényszeríti, viszont vannak olyan nagyvállalatok, amelyek már most jó példával szolgálhatnak a többi cégnek. A Forbes Power Women’s Summiton két vezérigazgató beszélgetett arról, hogyan lehet ezt megvalósítani.
Március 8-án szerte a világban nagyobb figyelmet kapnak a nők az év többi napjához képest. A nyugati társadalmakban a nők jogai, megbecsültsége, karrier lehetőségei sokat változtak az elmúlt évtizedekben. Magyarországon tíz vezetőből azonban még mindig csak egy nő. A „Vállalatvezetők az egyensúlyért” kezdeményezés célja az, hogy három év múlva tíz vezetőből már legalább három nő legyen.
Négy nő, akik hosszú évek óta nagyvállalatokat, vagy saját céget vezetnek, nemzetközi szervezetekben dolgoznak, és nőként nőket mentorálnak. Nagyívű pályát futottak be, ami persze nem volt könnyű, azért is mert erős vezetőként gyakran illették őket negatív jelzőkkel. Tapasztalatairól vall Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary Zrt. Country Chairje, valamint a Hungarian Business Leaders Forum elnöke, Czakó Borbála, a HBLF tiszteletbeli elnöke, Csisztu Zsusza, a Nemzetközi sportújságírók szövetségének alelnöke és D. Tóth Kriszta, a WMN alapító-főszerkesztője.
Két nemzetközi nagyvállalat. Az egyik a SPAR, melynek csak Magyarországon, több mint 600 üzlete van. A másik az AMC Networks International, ami a régióban 34 tematikus csatornát működtet. Csak a JimJam műsoraival világszerte több, mint 100 millió családhoz jut el. Két vezető, Heiszler Gabriella a SPAR Magyarország elnök-ügyvezetője és Málnay B. Levente, az AMC Central és Northern Europe vezérigazgatója. Mindketten csatlakoztak a Hungarian Business Leaders Fórum Vállalatvezetők az egyensúlyért nevű programjához, melynek célja, hogy az Európai Parlament irányelve szerint 2026-ra a tőzsdei cégek igazgatói pozícióinak legalább 33 százaléka itthon is nő legyen.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A “Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Tizenkét cég, köztük médiavállalkozások első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A „Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőjével indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A “Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya 2026-ra itthon is elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A ″Vállalatvezetők az egyensúlyért″ elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum. A “Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum.
Tizenkét cég hazai első számú vállalatvezetőivel indít figyelemfelhívó programot a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF). A “Vállalatvezetők az egyensúlyért” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a női döntéshozók jelenlegi, 10,5 százalékos aránya hazánkban növekedjen és 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot.
Az Európai Parlament 2022-es irányelve szerint az igazgatói pozíciók legalább 33 százalékát nőknek kellene betöltenie, ehhez képest Magyarországon azonban továbbra is kiemelkedően alacsony a női vezetők aránya.
A női döntéshozók aránya hazákban jelenleg 10,5 százalék, ez az uniós átlagtól jócskán elmarad. Tizenkét hazai cég vállalatvezetőivel indított figyelemfelhívó programot a HBLF„Vállalatvezetők az egyensúlyért” névvel, hogy a női döntéshozók aránya 2026-ra elérje az uniós szinten elvárt, minimum 33 százalékot. A kampányról Pais Mónika és Rózsai Rezső vezérigazgatók beszéltek.
A Start Plusz vendégei Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary Zrt. Country Chairje, valamint a Hungarian Business Leaders Forum elnöke és dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban.
Összesen hat projektet/vezetőt ismert el Sokszínűségi díjával a Hungarian Business Leaders Forum. Kis és középvállalati kategóriában az MVÜK (Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége) kapta meg az elismerést. Különdíjban részesült a Marquard Group médiakampányával. A nagyvállalati rövid távú projekt díját a Praktiker kapta, a hosszú távú projektet megosztva az IKEA és a Citi. Míg a leadership kategóriában Juhos Andreát tüntette ki a zsűri a HBLF évzáró ünnepségén.
Eseménydús volt az idei év a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) és tagvállalatai számára, amely idén ünnepelte kerek évfordulóját, fennállásának 30. évét.
Az évzáró eseményen a HBLF tagvállalatainak képviselői, a HBLF-EU Sokszínűségi Karta aláírók képviselői, a Sokszínűségi díjra pályázó cégek képviselői, valamint a meghívott partnerek vettek részt, közel 120 fő.
A női vezetők arányának növelésére készített kutatással és cselekvési programmal, az ukrajnai háború okozta menekültválság kihívásaira adott válaszokkal, autizmussal érintett kollégáknak kialakított programokkal pályáztak és nyertek idén a cégek a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) Sokszínűségért díjára. Mutatjuk a díjazottakat.
2022 izgalmas és eseménydús év volt a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) és tagvállalatai számára, mely idén ünnepelte kerek évfordulóját, fennállásának 30. évét.
A HBLF 2022 ÉVZÁRÓ eseményén a HBLF tagvállalatinak képviselői, a HBLF- EU Sokszínűségi Karta aláírók képviselői, a Sokszínűségi díjra pályázó cégek képviselői, valamint a HBLF meghívott Partnerei vettek részt, közel 120 fő.
Van még bőven teendő az életkori diszkriminációval szemben, különösen az álláskeresői piacon, derült ki a HBLF (Hungarian Business Leaders Forum) Gothárdi Ibolya, HBLF elnökségi tagja által vezetett HR műhelyének nyilvános beszélgetésén.
A sokszínűségi hónapról és a nők helyzetéről kérdezték a TV2 Mokka műsorában a HBLF elnökét, Istenesné Solti Andreát és a HBLF elnökségi tagját, Gárdus Zsuzsát.
Spirit FM - Bistro
Lampé Ágnes beszélget Czakó Borbálával és Solti Andreával a Sokszínűségi Hónapról, a nőszerepekről.
Women leaders, employment of people with disabilities, the mental health of employees, and further topics are covered by this year’s EU Diversity Month’s 56 programs in Hungary. The Diversity Month, organized in several countries joining the European Diversity Charter was a great success in Hungary, coordinated by the Hungarian Business Leaders Forum.
A HBLF Sokszínűségi Karta aláírói a befogadó munkahelyek építését tűzték ki célul, így a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) is, amelynek együttműködői partnerei közül 35 cég, illetve vállalat határozta el, hogy 2022-ben, a májsui Sokszínűségi Hónapban különböző diverzitás és inkluzivitás aktivitást szervez.
A Hungarian Business Leaders Fórum (HBLF) és az általa alapított Magyar Sokszínűségi Karta kezdeményezésére idén is megrendezésre került a májusi EU Sokszínűségi Hónap. Ennek keretében a vállalatok, nonprofit szervezetek, egyetemek által számos eseményre került sor a befogadás, egyenlő bánásmód és a sokszínűség jegyében.
A május a sokszínűség hónapja – az Európai Unió ezzel hívja fel a figyelmet a munkahelyeken és a társadalmon belül a sokszínűség és a befogadás fontosságára. Ehhez a kezdeményezéshez csatlakozott a Fashion Awards Hungary is, és a szervezők idén azt kérik a gála vendégeitől és résztvevőitől, hogy a ruházatukon jelezzék és fejezzék ki támogatásukat a sokszínűség mellett.
em új keletű probléma, hogy a lányokat nehéz matematikai, természettudományos, műszaki és informatikai (MTMI) pályára terelni, a helyzet azonban ma már nem csupán őket érinti, hanem általánosan megfigyelhető, nemtől függetlenül.
Három oktatással foglalkozó szakember, egy soltvadkerti tanár, egy orvosi egyetemre készülő diák és egy nagy cég felzárkóztatási programjának felelőse beszélgettek a szegényebb kistelepülések iskoláiról és a lányok természettudományos érdeklődésének fenntartásáról.
Matematikaszakos pedagógusból 43 százalékos hiány van, és a természettudományos tárgyak körében is markáns a pedagógushiány – mondta Németh Szilvia oktatáskutató, a T-Tudok Tudásmenedzsment és Oktatáskutató Központ ügyvezetője a Szabó Szabolcs Alapítvány által szervezett kerekasztal-beszélgetésen.
A Start Plusz vendégei Solti Andrea, a HBLF elnöke, a Shell Magyarország Igazgatóságának elnöke és Czakó Borbála, a HBLF Nőfórum elnöke, korábbi Londoni Nagykövet.
A Ti munkahelyeteken létezik Safe Space? A biztonságos tér kifejezés azokra a helyekre utal, amelyek szándékuk szerint mentesek az elfogultságtól, konfliktusoktól, kritikáktól vagy potenciálisan fenyegető cselekedetektől, azaz például bármilyen diszkriminációtól vagy abúzustól. Az LMBTQ közösséghez tartozó, Írországban élt egyetemi oktató egyenesen szakadékról beszél, amikor a kinti tapasztalataira gondol és azt összeveti azzal, ahogyan itthon érzi magát a munkahelyén.
A VGD Hungary felelős munkaadóként kiáll az egyenlő bánásmód mellett, olyan munkahelyi kultúrát biztosítva, amelyben minden munkatársa számára egyenlő esélyeket teremt a fejlődésre és támogatja az egyéni és közös sikerek elérését is.
Az #IamRemarkable a Google kezdeményezése, a célja nők és más alulreprezentált csoportok támogatása abban, hogy bátran és nyitottan legyenek képesek megosztani érdemeiket és elért eredményeiket a munkahelyen és a magánéletben is. A kezdeményezés honlapja: g.co/IamRemarkable
Május a sokszínűség hónapja - ennek jegyében hívjuk kávézásra egyetemi kollégáinkat.
A söröző nő képe mára már simán ingerküszöb alatt van, de egy ázsiai ember szerepeltetése riadalmat keltett még az ügyfélnél – meséli a reklámügynökségi szakember. Roma emberek – akik itt élnek köztünk – nemigen fedezhetők fel a reklámokban, és emlékszünk rá, hogy itthon mekkora botrányt okozott a Coca Cola LMBTQ mozgalom melletti kiállása és reklámja? Vajon hogyan dől el és min múlik az, hogy egy cég vagy egy márka hogyan kezeli a kor-és generációs kérdéseket, a fizikai és mentális egészségügyi hendikeppel élőket, az etnikumokat, a nemek közti különbségeket, a szexuális orientációkat, illetve a vallási/világnézeti sokszínűséget?
Ezúton is szeretnénk tájékoztatni a Fashion Awards Hungary követőit, hogy csatlakozunk ehhez az európai programhoz és meghirdetjük annak üzenetét és büszkén képviseljük értékeit. Bővebben lásd itt: https://sokszinusegikarta.hu/hu/sokszinusegi-honap-2022
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és cég is csatlakozott, többek között az IBM D&I, a Praktiker, a Jobsgarden, a BP, az EON és az AGCO is. Az esemény célja, hogy elkerüljük a nemi, faji, vallási, nemzetiségi vagy bármely más alapú munkahelyi diszkriminációt és minél inkább egyenlő esélyeken alapuló társadalmat és gazdaságot hozzunk létre. Hátránnyal indulni egy interjúbeszélgetésen vagy előléptetéskor sokak számára ismerős lehet. Leginkább a nők és a megváltozott munkaképességűek érintettek ebben, akiknek negatívan megkülönböztetett munkaerőpiaci helyzetéről gyakran halhattunk az elmúlt években.
A BCSDH kiemelten fontosnak tartja a munkahelyeken és a társadalmon belül a sokszínűség és a befogadás fontosságát. Ezért támogatja a tagvállalatok arra irányuló erőfeszítéseit, hogy a munkahelyeken előmozdítsák a sokszínűséget és befogadó munkakörnyezetet alakítsanak ki.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat és cég is csatlakozott, többek között az IBM D&I, a Praktiker, a Jobsgarden, a BP, az EON és az AGCO is. Az esemény célja, hogy elkerüljük a nemi, faji, vallási, nemzetiségi vagy bármely más alapú munkahelyi diszkriminációt és minél inkább egyenlő esélyeken alapuló társadalmat és gazdaságot hozzunk létre.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat is csatlakozott, többek között az Ald Automotive, Avis, Bridgestone, BP, Coaching Team, Concorde, E.ON IBM, IFUA, JobsGarden, KPMG, Legrand, MVÜK, Praktiker, Queritius, Shell.
Az előítéletek lebontása és befogadó munkahelyek kialakítása a célja a Sokszínűségi Hónap rendezvénysorozatnak, amelyhez idén számos nagy hazai vállalat is csatlakozott, többek között az Ald Automotive, Avis, Bridgestone, BP, Coaching Team, Concorde, IBM, IFUA, JobsGarden, KPMG, Legrand, MVÜK, Praktiker, Queritius, Shell. Az esemény célja, hogy elkerüljük a nemi, faji, vallási, nemzetiségi vagy bármely más alapú munkahelyi diszkriminációt és minél inkább egyenlő esélyeken alapuló társadalmat és gazdaságot hozzunk létre.
Programajánló
Ötödik alkalommal indul a HBLF díjnyertes, nemzetközi, 1 éves X Mentor Programja, melynek célja a női vezetők támogatása. Ma Magyarországon a TOP 50 legnagyobb árbevételű vállalatnál mindössze 8% a női CEO-k aránya.
A kezdeményezés tagjai tiszteletben tartják a munkahelyi diszkrimináció-ellenes, esélyegyenlőséget támogató irányelveket. Erről és a májusban zajló Sokszínűségi hónapról is beszélt Gárdus Zsuzsa, a Sokszínűségi Karta elnökségi tagja a Reggeli gyorsban.
Izgalmas, ingyenes szakmai rendezvényeket ajánlunk a figyelmetekbe májusban, melyek a Hungarian Business Leaders Forum gondozásában, az EU Sokszínűségi Hónap keretében valósulnak meg.
Programajánló
Hogyan haladnak a világcégek hazai nagyvállalatai a társadalmi felelősségvállalás céljainak elérésében? Hogy vesznek részt a női vezetők az üzleti világban, és miért fontos egy multinak, hogy segítse a hátrányos helyzetű gyerekeket?
A nemzetközi energiacégek egyik legnagyobb ereje épp abban rejlik, hogy sokféle kultúra, sokféle megközelítés adódik össze egy feladat megoldásakor – emelték ki a Sokszínűség Hete rendezvénysorozat keretében megrendezett online beszélgetés résztvevői.
A Start Plusz vendége Czakó Borbála elnök, Hungarian Business Leaders Forum.
Azt már nem egy kutatás bizonyította, hogy a sokszínű cégek jövedelmezőbbek, sőt a válságokat is sikeresebben vészelik át. Bár számos előrelépés történt ebben a tekintetben az elmúlt években, de még van hová fejlődni. Ezért nem véletlen, hogy a nemek egyenlősége és aránya volt az egyik fő témája a most zajló Sokszínűségi Hétnek.
Interjú Czakó Borbálával a Klubrádió Szerepvállalás című műsorában a HBLF Üzleti Élet a Sokszínűségért Díjról
Az EU és a magyar kormány támogatásával a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) 16 ingyenes online programot szervez a sokszínű munkahelyek népszerűsítésére.
Még mindig meglepődnek, ha egy nő a vezérigazgató
Magyar cégek a sokszínűség mellett
Czakó Borbála, a HBLF elnöke a sokszínűség és egyenlőség témájáról beszélgetett Imre Lőrinccel a Sokszínűség Hét alkalmából.