„Az Ericsson lehetőséget teremt a kommunikációs szolgáltatók számára, hogy az összekapcsolhatóság minden értékét kiaknázzák. A vállalat portfóliója, a Hálózatok, a Digitális Szolgáltatások, a Menedzselt Szolgáltatások és az Új üzleti területek tevékenységének célja, hogy fokozza ügyfeleink hatékonyságát, támogassa digitalizálódásukat, és új bevételi lehetőségeket teremtsen. Az Ericsson innovációs befektetései az emberek milliárdjai számára tették elérhetővé a telefónia és a mobil szélessáv előnyeit.
Hisszük, hogy a sokszínű, befogadó csapatok növelik a teljesítményt és az innovációt, és ezáltal nagyobb üzleti értéket teremtenek. Mivel mi ebben hiszünk, ezért:
Minden tevékenységünkben figyelembe vesszük és megteremtjük a sokszínűséget és befogadást, és olyan csapatokat építünk, amelyek tükrözik a szemléletünket.
Mi, az Ericsson nem csak a foglalkoztatás, a fejlődés, a javadalmazás és minden más személyzeti intézkedés terén vagyunk elkötelezettek az esélyegyenlőség mellett, faji, bőrszín, nem, szexuális irányultság, nemi identitás, családi állapot, terhesség, szülői státusz, vallás, politikai vélemény, nemzetiség, etnikai származás, társadalmi származás, szociális helyzet, őslakos státusz, fogyatékosság, életkor vagy szakszervezeti tagság miatti megkülönböztetés nélkül.
A befogadásra törekszünk, ahol megbecsüljük a sokszínűséget, és elkötelezett munkatársak közösségeit építjük. Az egész vállalaton belül integrált sokszínűségi és befogadási filozófiánk szerves részét képezi jövőképünknek, stratégiánknak és vállalati értékeinknek.
Az Európai Sokszínűségi Karta Magyarország 2016-os indulásakor az Ericsson Magyarország egyike volt az alapító aláíró tagoknak, így örömmel tölt el bennünket, hogy 2021-ben is az aláírók között lehetünk. „