Szakértői szemmel a vállalati marketing és kommunikáció diverzitás és inkluzivitás aspektusai. Mennyire képezi le a marketingben szereplők a társadalmat? Milyen jó gyakorlatok vannak? Milyen akadályozók?
A beszélgetés résztvevői:
– Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség tulajdonosa, vezérigazgatója; a HBLF elnökségi tagja, a MAKSZ elnöke
– Dr. Fazekas Ildikó, a Széchenyi Egyetem címzetes egyetemi docense, a Budapesti Gazdasági Főiskola címzetes főiskolai docense, az ÖRT igazgatója és az Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) jelenlegi elnökségének tagja, korábbi elnöke
– Dr. Nagy Beáta, a Budapest Corvinus Egyetem professzora, ELTE Társadalomtudományi Kar habilitációs bizottság külső tagja, a Nők a Kutatói Életpályán Elnöki Bizottság elnökségi tagja, a European Consortium for Sociological Research elnökségi tag
– Barna Erika, a Dajer.hu alapítója és főszerkesztője
A beszélgetés itt hallgatható meg >>>
Podcast magyar nyelven.
From an expert perspective, aspects of diversity and inclusiveness in corporate marketing and communication. To what extent do marketers portray society? What good practices are there? What are the obstacles?
Podcast in Hungarian.