Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. a magyarországi vezető dohányipari vállalatok egyike, a működését 1887-ben megkezdő Debreceni Dohánygyár jogutódja. 2004 óta dohánytermék-nagykereskedőként van jelen a magyar piacon. Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. a globális FMCG nagyvállalat, az Imperial Brands PLC cégcsoport tagja.
Az Imperial Brands által 2021 januárjában elindított ötéves stratégia az átalakulásunk útiterve. Ez a stratégiai terv erősebb és egyenletesebb teljesítményt biztosít mind a hagyományos dohánytermékek, mind az új generációs termékek terén. Stratégiánkat egy átfogó kultúraváltási program támogatja, amely a szervezet minden szintjén fogyasztóközpontúbb, együttműködésen alapuló és jövőközpontúbb munkamódszereket vezet be.
A cél egyértelmű és ambiciózus. Egy egészségesebb jövőhöz szeretnénk hozzájárulni a felnőtt fogyasztóink és a bolygónk számára egyaránt. Ezért hozzuk létre a potenciálisan kevésbé káros termékek szélesebb és vonzóbb kínálatát.
Iparágunkban mi vagyunk a legkisebb globális vállalkozás, és ezért a hosszú távú sikerhez erős kihívónak kell lennünk. Kihívónak lenni többek között azt jelenti, hogy a lehető legjobban megértjük fogyasztóinkat és választásaikat.
A környezeti, társadalmi és vállalatirányítási kérdésekkel kapcsolatos megújult megközelítésünket a 2022-ben elindított „People & Planet” programunk tartalmazza. Elköteleztük magunkat amellett, hogy 2040-re a Net Zero vállalattá válunk, és egy sor kihívást jelentő köztes célt tűzünk ki magunk elé szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Cégkultúránk fontos részét képezi a sokszínű és befogadó, diszkriminációtól mentes munkakörnyezet kialakítása. Minél sokszínűbbek, annál erősebbek vagyunk. Az Imperial Tobacco Magyarország 2022-ben Családbarát munkahely minősítést kapott, mivel hiszünk abban, hogy a munka és a magánélet nem kizáró, hanem egymást erősítő tényező az egyéni kiteljesedésben. Meggyőződésünk, hogy a kiegyensúlyozott családi életet élő munkavállalók elkötelezettségükkel hatékonyabban járulnak hozzá a szervezet sikeréhez.