Csatlakozom Jelentkezés eseményre

A sokszínűség menedzsment mára a az üzleti eredményesség a fenntartható fejlődés kulcsává vált a nemzetközi munkaerő piaci változások hatására. A magyarországi vállalkozások, intézmények, amikor szóba kerül az esélyegyenlőség, sokszínűség, többé nem “rejtőzhetnek” a “nálunk ez természetes, nincs ezzel semmi teendőnk” típusú, közhelyszerű kijelentések mögé, hiszen a sokszínűség alapvető, a szervezeti működés minden területét átható kultúrális értékrenddé válik, mely a belső és külső kommunikációban is erőteljesen megjelenik. Vagyis igenis beszélünk róla, gondolkodunk és innoválunk, és mint szemlélet az üzleti működés gyökeréig is áthatja a szervezetet a sokszínűség, főképpen akkor ha a konkrét célok összhangban vannak a teljesítménymutatókkal.

A jól menedzselt sokszínűség – a fogyasztói társadalom igényeit leképezve – a jól strukturált stratégiai célok elérését szem előtt tartva üzleti hasznot hoz, amennyiben kellő figyelmet és erőforrást szánunk rá. A vállalatvezetésnek hatalmas felelőssége van abban, hogy a sokszínűség nem holmi “jótékonykodás”,  hanem sokkal inkább a társadalmilag felelős, a tehetségek vonzását elősegítő munkaadói brand építésének alapköve, amelyet nem lehet megvásárolni, sokkal inkább ki kell érdemelni a piaci szereplők elismerését.

A sokszínűség valójában egy holisztikus válasz az ügyfelek valódi igényeire.

Csatlakozom>>>

CSATLAKOZOM